Pogoji poslovanja:

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS

Svetujemo vam, da pred uporabo strani pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani boutique.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. KATJA-PRO d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani boutique.si kadarkoli.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine boutique.si, poslovalnic podjetja Katja Pro, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Boutique.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje KATJA-PRO d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine boutique.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec.

 

1. Način plačila – plačilni pogoji:

V spletni trgovini boutique.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

      1. Plačilo po povzetju:
V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Pri plačilu po povzetju se obračuna tudi strošek provizije za vplačilo zneska z UPN nalogom po ceniku Pošte Slovenije. Znesek se prikaže in obračuna v končnem obrazcu za oddajo naročila..

  1. Plačilo po predračunu

Če se želite znesku Poštne provizije izogniti, priporočamo da izberete način plačila po predračunu

 Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko maila na naslov info@boutique.si. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na željen mail naslov potrošnika.

V poslovalnicah Katja Pro ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. Plačilo z gotovino
  2. Plačilo s kartico
  3. Plačilo z darilnimi boni Katja Pro
  4. Plačilo z BTC boni (samo poslovalnica BTC)
  5. Plačilo s kartico Supernova (samo poslovalnica Supernova)
 

2. Cene in dobavni roki:

Vse cene v spletni trgovini boutique.si so navedene v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost. Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo v takem primeru po svojih najboljših močeh skušal kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Dobavne roke ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev, zaradi različnih dejavnikov na katere nimamo direktnega vpliva so možna odstopanja. Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni, o čemer vas bomo seveda takoj obvestili.

Cene izdelkov so enake v vseh poslovalnicah, prav tako so enake cenam izdelkov na spletu. Opozarjamo vas, da se posamezne poslovalnice avtonomno odločajo o posebnih akcijah, zato se so lahko cene izdelkov na določen dan lahko znižajo le v posamezni poslovalnici. Npr. Super sobota v Supernovi, ali Late night shopping v BTC-ju.

 

3. Postopek nakupa izdelkov v spletni trgovini:

  1. Naročilo in oddaja naročila Kupec izbere željen izdelek in s klikom na ikono V KOŠARICO dostopi do obrazca za naročanje tega izdelka. V obrazec kupec vpiše vse potrebne podatke in odda naročilo s klikom na povezavo POTRDITE NAROČILO. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo/pogodbo (pogodba je v Slovenskem jeziku) po elektronski pošti ali telefonu, s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete tudi po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine – z zgoraj opisanim postopkom. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti info@boutique.si, upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila, se vam po oddaji izpiše tudi potrditveni tekst, če tega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite , ali pa nas kontaktirate za pomoč.

    2. Naročilo potrjeno
    Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

    3. Blago odposlano
    Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

 

4. Pravica od odstopa od nakupa, vračilo blaga (velja samo za nakupe prek spleta):

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@boutique.si. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

 

5. Reklamacije (stvarna napaka in garancija):

a. Stvarna napaka:

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, tako v spletni trgovini, kot tudi v fizični poslovalnici.  

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku enega leta od izročitve. Po preteku dveh let ponudnik ne odgovarja več za napako.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :

-Odpravo napake,

-Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako,

-Zamenjavo blaga ali

– Vračilo plačanega zneska

Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Pri nakupih prek spleta lahko potrošnik uveljavlja reklamacijo tako, da blago pošlje na naslov poslovalnice iz katerega je prejel naročeno blago. Naslov je naveden na računu.  Zraven naj priloži račun, dopis z opisom napake in katero izmed možnosti želi koristiti.

V primeru reklamacije blaga, kupljenega v poslovalnici, izdelek prinesite na mesto nakupa, kjer boste lahko uveljavljali reklamacijo.

 
b. Garancija:

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek

6. Dostava:

Pri nakupih prek spleta ali telefonskem naročilu v poslovalnici mora ponudnik blago dostaviti v obljubljenem času. Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave:
Strošek dostave se vedno informativno izpiše, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila, ki je enoten za vsa naročila 7,5€. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Čas dostave:
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času (dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte info@boutique.si, strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljač Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem, primeru da dostavlja Pošta Slovenije, pa vas blago čaka za prevzem na najbližji poštni enoti.
Kot dodatne plačljive storitve lahko naročite tudi dostavo do 10.00 ure dopoldne, ali dostavo po 16.00 uri popoldne. Dostava po 16.00 uri ni omogočena za vse pošte, prav tako ni možna dostava po 16 uri za izdelke težje od 50kg!

Hitrost dostave:
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo.
 

7. Prejeli ste poškodovano blago, kaj storiti?

  1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
  2. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
    Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.

Varnost in pravica do zasebnosti:

Upravitelj spletnega mesta boutique.si, podjetje KATJA-PRO d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na boutique.si (naprimer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte…)

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina boutique.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

 Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pritožbe in spori:

-Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
-Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
-Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov. Če sporazumna rešitev ne bo možna, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in potrošnikom pristojno sodišče v Ljubljani.

Avtorske pravice © 2020 BOUTIQUE.si. Vse pravice pridržane.
SCROLL TO TOP